- Главна страница
- Замени и връщания
Замени и връщания

Как да заменя?
За да замениш даден артикул на друг, просто се възползвай от възможността за връщане, същевременно правейки и плащайки нова поръчка. Това ще ускори осъществяването на замяната и ще гарантира резервацията на избрания артикул, така че никой да не го купи преди Твоята пратка да стигне до нас. Възстановяването на паричната сума по посочена банкова сметка няма да ни заеме повече от 14 дни.
Как се прави връщане?
Как се прави връщане?
|
|
|
|
|
Изтегли формуляр за връщане:
Формуляр за връщане в PDF формат
Формуляр за връщане в JPG формат
Ако не разполагаш с принтер, можеш да приложиш ръкописен формуляр, който да съдържа:
- номер на поръчката
- име, фамилия и телефон за контакт
- номер на сметка и данни за паричен превод на клиента
Връщането на пари извършваме по същия метод, по който е станало плащането, освен ако Клиентът поиска връщането да стане по друг начин.
За пратки с наложен платеж, клиентът посочва номер на банкова сметка във формуляра „Връщане на стока“
Информираме, че не приемаме пратки с наложен платеж. Възстановяваме парите по предоставената банкова сметка на клиента. Парите ще бъдат върнати до 14 дни от датата на получаване на пратката.
Формуляр за връщане в PDF формат
Формуляр за връщане в JPG формат
Ако не разполагаш с принтер, можеш да приложиш ръкописен формуляр, който да съдържа:
- номер на поръчката
- име, фамилия и телефон за контакт
- номер на сметка и данни за паричен превод на клиента
Връщането на пари извършваме по същия метод, по който е станало плащането, освен ако Клиентът поиска връщането да стане по друг начин.
За пратки с наложен платеж, клиентът посочва номер на банкова сметка във формуляра „Връщане на стока“
Информираме, че не приемаме пратки с наложен платеж. Възстановяваме парите по предоставената банкова сметка на клиента. Парите ще бъдат върнати до 14 дни от датата на получаване на пратката.
Предложената в този раздел процедура за връщане на стоки не е условие за упражняване на законното право на клиента да се откаже от договора, посочен в глава VIII от Общите условия, нито ограничава това право по някакъв начин.
СТОКАТА ТРЯБВА ДА БЪДЕ СТАРАТЕЛНО
ОПАКОВАНА, ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ ПРЕДПАЗЕНА ОТ УВРЕЖДАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТА
РАЗХОДИТЕ ПО ОПАКОВАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА СТОКАТА ПОКРИВА КЛИЕНТЪТ
ОПАКОВАНА, ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ ПРЕДПАЗЕНА ОТ УВРЕЖДАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТА
РАЗХОДИТЕ ПО ОПАКОВАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА СТОКАТА ПОКРИВА КЛИЕНТЪТ
Важно! Клиентът връща стоката за своя сметка, а ние възстановяваме заплатената сума за поръчката. При рекламация на поръчка, възстановяваме и заплатената сума за поръчката, и цената за доставка.
