bolf.bgbolf.bgbolf.bg

FAQ

Имаш проблем? Кликнете върху въпрос и намерете отговора!



ПРЕДИ ПОКУПКАТА

Как бързо да намерите стоки на сайта Bolf.bg?

За ефективно търсене на стоки в магазина Bolf.bg въведете името на продукта в областта на лупата в горния десен ъгъл или използвайте менюто в горната част на страницата. За да започнете, изберете дали се интересувате от мъжко или женско облекло и след това изберете категория.

Как мога да направя поръчка?

Поръчки в магазина могат да бъдат направени на нашия сайт www.bolf.bg , чрез писане на имейл адрес. Подробно ръководство за това как да направите покупка онлайн можете да видите тук: Как да купя? Ако възникне проблем в процеса на поръчване, свържи се с oтдел за обслужване на клиенти или имейл

Какви данни са необходими при плащане?

За да направите поръчка чрез Сайта, трябва да имате активен имейл адрес. Освен това във формуляра за покупка трябва да посочите за поръчка и изпращане лични данни: име, адрес за пратката, телефонен номер за куриера. При поръчка по телефона имейл адресът не е задължителен.

Какво е времето за изпълнение на поръчката?

Времето за изпълнение на поръчката зависи от избрания начин на плащане и превозвача. Подробности тук: Времето за изпълнение на поръчката

Има ли минимална сума, от която трябва да направя поръчка?

Не, можете да направите покупка за всяка сума.

Как я буду проинформирован о размещении заказа?

Потвърждението на правилно поставената поръчка ще бъде изпратено по имейл на посочения имейл адрес. Най-често потвърждението се изпраща веднага след поръчката, понякога трябва да се изчака няколко минути. Ако не виждате потвърждение в папката за поща, погледнете папката за Спам.

Какви са начините на плащане?

В магазина Bolf.bg можете да платите по няколко начина. Изборът на начин на плащане трябва да бъде направен в последния етап от поставянето на поръчката. Ние предлагаме: електронен превод (PayU), традиционен превод, плащане с кредитна или подаръчна карта и плащане в брой при получаване. Подробности тук: Цени и начини за доставка

Има ли възможност да се опаковат поръчаните неща в декоративна кутия?

Можете да ни инструктирате да опаковате вашата поръчка в елегантна кутия, която ще се побере перфектно като подарък. Тази опция трябва да бъде избрана в последния етап на покупката. Подробности тук: Опаковай за подарък


ПО ВРЕМЕ НА ПОКУПКАТА

Могу ли я изменить адрес доставки, если заказ уже отправлен?

К сожалению, заказ, который был отправлен, больше не находится под нашим контролем, и у нас нет возможности изменить адрес доставки. Если вы очень заинтересованы в этом, обратитесь к поставщику и попытайтесь договориться об изменении адреса.

Размеры доступные на Bolf.bg они стандартные? Как выбрать размер?

В офертата на магазина Bolf.bg стоки от различни производители, така че размерите на стоките могат да се различават. За да сте сигурни, че размерът е избран правилно, преди всяка покупка проверете размера в индивидуална таблица с размери, около всяка стока

Какво става, ако не получих потвърждение на Поръчката за имейл адрес?

Ако имейлът за потвърждение на поръчката не се появи в пощенската Ви кутия веднага, изчакайте няколко минути и проверете спама. Ако и там не намерите имейл, можете да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти, където нашите консултанти със сигурност ще ви помогнат. Свържете се с обслужване на клиенти: Отдел за обслужване на клиенти

Как да направите онлайн плащане?

Всички налични начини на плащане, както и заплащане на онлайн тук: Начини на плащане. Ние предлагаме Плащане онлайн на Bolf.bg поддръжка на оторизирани и сигурни системи: PayU

Колко продукти мога да добавя към кошницата?

В магазина на Болф.ual няма ограничения. Така че не е нужно да се ограничавате и можете да направите наистина големи покупки от нас! Каним ви на пазаруване-лудост!

Какво да направите, ако стоките от моя списък с желания или от кошницата вече са продадени?

Ако стоките не са на склад, моля, кликнете върху размера, който искате да поръчате. Ще се появи изскачащ прозорец за въвеждане на имейл адрес, на който ще изпратим известие, когато размерът е налице. Моля, имайте предвид, че такова действие не е резервация на стоки. Това е просто информация, че стоките са в продажба. Известие ще получат всички клиенти, които са напуснали заявлението и стоките ще бъдат продадени на принципа "кой е първият".

Какъв статут има моята поръчка и кога ще я получа?

Статус на поръчката Bolf.bg можете да проверите тук: Статус на поръчката

Има ли възможност да резервирате стоки?

Няма такава възможност.

Не можах да платя поръчката. Какво да направите, за да завършите поръчката?

Ако имате проблеми с онлайн плащането, свържете се с Отдела за обслужване на клиенти, където нашите консултанти ще ви посъветват какво да правите. Те могат да ви изпратят връзка за повторно плащане или да променят начина на плащане за наложен платеж.

Мога ли да променя начина на плащане, преди да изпратя поръчката?

Ако стоките все още не са изпратени и състоянието на поръчката ви позволява, в повечето случаи можете да промените начина на плащане. За да направите това, свържете се с отдела за обслужване на клиенти.

Как мога да се свържа с поддръжката?

Обслужване на клиенти работи от понеделник до петък 8:00-16:00. Нашите консултанти очакват вашите въпроси: e-mail:  shop@bolf.bg, return@bolf.bg


СЛЕД ПОКУПКАТА

Има ли възможност да пробвам дрехи в точката на приемане или с куриер?

За съжаление, няма такава възможност, трябва да платите за пратка, да го вземете и след това да опитате у дома. Ако установите, че дрехата не се вписва, можете да я върнете в рамките на 30 дни. Как да направите това ще научите тук: Замени и връщания.

Как да направите възстановяване или обмен?

Процедурата за връщане и обмен е подробно описана тук: Замени и Връщания

На кой адрес да изпратите пратка за връщане?

Връщане на стоките трябва да се изпрати на следния адрес:

Post ONE/Packeta
99045183
Chelopeshko Shose 14 (Челопешко шосе 14)
1839 Sofia
със забележка www.bolf.bg од адреса

Кои стоки не могат да бъдат върнати?

Стоките, които имат следи от носене, не подлежат на връщане. Освен това, всички върнати стоки трябва да бъдат с етикети.

Кой поема разходите за връщане?

Разходите по опаковане и изпращане на стоката покрива клиентът. Процедурата е подробно описана тук: Замени и Връщания

Имам дефектен продукт. Какво да правя?

Рекламация в Bolf.bg безплатно. Подробно описание на рекламния процес можете да намерите тук: Рекламация

За колко време ще получа възстановяване?

Възстановяването на паричната сума по посочена банкова сметка няма да ни заеме повече от 14 дни.

pixel