Рекламации

  • Дефектна или несъответстваща на поръчката стока трябва да бъде изпратена заедно с попълнен формуляр за рекламация или, ако дефектът не изисква изпращане на продукта, достатъчно е да се изпрати снимка на дефекта, заедно с неговото описание на return@bolf.bg.
  • Подробности и инструкция:
  • Изпрати стоката на долупосочения адрес без да го променяш или съкращаваш. Забележка под адреса са много важни.
  • Paxy – BOLF
    Ul. Rayko Zhinzifov 27 (Econt DEPO)
    3700 Vidin
    Забележка: напишете под адреса www.bolf.bg
  • Формуляр за рекламация в PDF формат
  • Формуляр за рекламация в JPG формат
  • Ако не разполагаш с принтер, можеш да приложиш ръкописен формуляр, който да съдържа:
    • потребителското Ти име от и номера на поръчката
    • име, фамилия и телефон за контакт
    • Твой пълен адрес за доставка
    • номер на сметка и данни за паричен превод на клиента
    • причина на рекламацията или описание на дефекта
  • ВРЪЩАНАТА СТОКА ТРЯБВА ДА БЪДЕ СТАРАТЕЛНО ОПАКОВАНА, ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ ПРЕДПАЗЕНА ОТ УВРЕЖДАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТА
  • Информираме, че не приемаме пратки с наложен платеж. Възстановяваме парите по банковата сметка на клиента.
  • След като получим проката с гореспоменатия формуляр, рекламацията ще бъде разгледана в рамките на 14 работни дни и ще Те уведомим за резултата.
  • Ако се появи някакъв проблем, след като получим пратката, ще се свържем с Теб по имейл или по телефона.
  • Доставката на стока до клиента се осъществява чрез куриерска фирма (Speedy или Econt).
pixel