Замени и връщания

Връщане / Замяна на стока

Как да заменя?

За да замениш даден артикул на друг, просто се възползвай от възможността за връщане, същевременно правейки и плащайки нова поръчка. Това ще ускори осъществяването на замяната и ще гарантира резервацията на избрания артикул, така че никой да не го купи преди Твоята пратка да стигне до нас. Възстановяването на паричната сума по посочена банкова сметка няма да ни заеме повече от 14 дни.

Как се прави връщане?
Попълни формулярa за връщане по долу
Опаковай продуктите, които връщаш, и ги прати на този адрес без да го променяш или съкращаваш. и забележката под адреса (www.bolf.bg) са много важни.
CzechLogistic - BOLF
Ul. Rayko Zhinzifov 27 (Econt DEPO)
3700 Vidin
със забележка www.bolf.bg под адреса
Изтегли формуляр за връщане:

Формуляр за връщане в PDF формат

Формуляр за връщане в JPG формат

Ако не разполагаш с принтер, можеш да приложиш ръкописен формуляр, който да съдържа:

- номер на поръчката
- име, фамилия и телефон за контакт
- номер на сметка и данни за паричен превод на клиента


Важно! Клиентът връща стоката за своя сметка, а ние възстановяваме заплатената сума за поръчката. При рекламация на поръчка, възстановяваме и заплатената сума за поръчката, и цената за доставка.

Информираме, че не приемаме пратки с наложен платеж. Възстановяваме парите по предоставената банкова сметка на клиента, написана ЧЕТЛИВО във формуляра „Връщане на стока“. Имената на титуляра на сметката изписвайте НА ЛАТИНИЦА. Парите ще бъдат върнати до 14 дни от датата на получаване на пратката.
За да подготвим възможно най-бързо възстановяването на Вашата сума, снимайте попълнения формуляр и бележката, която ще получите в Еконт, доказваща връщане на продукт към нас и ни ги изпратете в прикачени файлове на имейл адрес shop@bolf.bg или return@bolf.bg.
Предложената в този раздел процедура за връщане на стоки не е условие за упражняване на законното право на клиента да се откаже от договора, посочен в глава VIII от Общите условия, нито ограничава това право по някакъв начин.
СТОКАТА ТРЯБВА ДА БЪДЕ СТАРАТЕЛНО ОПАКОВАНА, ТАКА ЧЕ ДА БЪДЕ ПРЕДПАЗЕНА ОТ УВРЕЖДАНЕ ПО ВРЕМЕ НА ТРАНСПОРТА РАЗХОДИТЕ ПО ОПАКОВАНЕ И ИЗПРАЩАНЕ НА СТОКАТА ПОКРИВА КЛИЕНТЪТ
pixel